***بخوان دعای فرج را که صبح ظهور نزدیک است ***

امام زمان (عج)

احادیث بسیاری از نبی مکرم اسلام(ص) در مورد آخرالزمان نقل شده است از جمله :

هنگامی که ظلم و فساد همه جای دنیا را بگیرد فرزند من (امام مهدی) همچون شهاب ثاقب خواهد آمد و همه جا را پر از عدل میکند .
اگر فقط یک روز از عمر دنیا باقی باشد (قیامت) خداوند عزوجل آن روز را آنقدر طولانی میکند که او 
(امام مهدی) ظهور کند .
لازم به ذکر است که آخرالزمان تعبیر از زمان ظهور 
امام زمان (عج) و ریشه کنی ظلم ، فساد و بی عدالتی (به همراهی حضرت عیسی مسیح فرزندحضرت مریم) ... ولی قیامت روز نابودی دنیا است و در آن حاکم مطلق خداوند است و ما جزای کارهایمان در این دنیا را خواهیم دید . پس آخرالزمان مساوی نیست با قیامت . 

کم و بیش در مورد چگونگی ظهور شنیده اید ... اما این ظلم و فسادی که در زمین بیداد میکند که امام مهدی موعود آن را نابود میکند چگونه به وجود آمده ؟
طی سالها گمراهی انسانهایی که به تعبیر 
قرآن از عقل خود استفاده نکرده اند (افلا تعقلون) ، آنها با پیروی از نفس خود (نفس طغیانگر) و دنیا طلبی و اطاعت از شیطان این فساد و ظلم فراگیر را به بار آورده اند ...
دقت کنید که در اسلام برای انسان سه دشمن معرفی شده : 1- نفس طغیانگر 2- دنیا 3- شیطان . که این سه دست به دست هم داده تا انسان را به ضلالت و تباهی بکشانند ، به رابطه این سه دشمن نگاه کنید :
نفس همه لذات موجود در این دنیا را میخواهد و شیطان نیز طریقه بدست آوردن آنها را از راه نامشروع (حرام) به انسان سرکش آموزش میدهد .
اصل این رابطه همین این بوده و هست ، از گذشته تا حال و در آینده نیز همین خواهد بود .

نبی مکرم اسلام (ص) : پیامبری نیامد مگر آنکه امت خویش را از دجال بر حذر داشت و من چیزی میگویم که هیچ یک از پیامبران گذشته نگفته اند ، این است که دجال یک چشم دارد و خدا یک چشمی نیست .
پس دجال (ضد مسیح یا مسیح دروغین) خود را به عنوان 
حضرت عیسی پسر مریم معرفی میکند و هدفش این است که همه مردم را به تباهی و کفر بکشد ، (و در قرآن در آیات مختلف میخوانیم که شیطان همه را فریب میدهد بجز بندگان موءمن را و عده کمی ایمان می آورند) .

***اللهم عجل لویک الفرج***
المهدی